lunes, 20 de septiembre de 2010

Dissabte d'aniversari i Diumenge BTT

Aquest setmana que el temps no ha acompanyat, Miquel va proposar fer un esmorzar al Ferreiro el dissabte, per celebrar el seu aniversari que va ser a l'Agost. Vam quedar el Pepe, Miquel, Fidel, Manolo, Eduard i jo. Com sempre, ous amb pebrot i bacó, quina gana!! vi, chupito i el carajillo :P

El diumenge Miquel i jo, vam quedar per sortir per Collserola ben d'hora amb el Jordi Sanz, Miquel Bacallà i Gregori. Una sortida com sempre anat amb ells molt intensa, per mi esta clar. Però molt divertida. A les 7:30 vam quedar a la benzinera de Sant Just i més tard a les 9 vam dividir el grup perque alguns tenien que tornar d'hora a casa. Així que jo vaig seguir amb el Jordi fent BTT fins les 11. Vaig acabar molt cansat. Jordi va mostrar la nova BTT que s'ha comprat una Trek Top Fuel 8, molt maca.

Salutacions, Jordi Olivella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario